2023-12-23

Україна. Конституційний переворот.

В країні відбувся державно-конституційний переворот. 

Від чіткого усвідомлення цього факту буде залежати існування, або знищення України, як держави. 

========================================

‎02.‎01.‎2024

Ще однією причиною по якій Зеленський і К так квапляться протягнути Закон про  мобілізацію є юридичний казус, який унеможливлює видачу указів і розпоряджень після ‎31.‎03.‎2024 в статусі "виконуючий повноваження президента України"*  по причині того, що видача указів і розпоряджень не внесено в перелік повноважень президента, а є  правом президента України, що не розповсюджується на "виконуючого повноваження президента України". 

Простіше кажучи, оголошення продовження воєнного стану, чи надзвичайного стану буде неможливим. 

Другим цікавим аспектом справи буде неможливість оголошення демобілізації до виборів нового президента.  

* Стаття  108.  Президент  України  виконує  свої  повноваження  до  вступу  на  пост новообраного Президента України.

24.‎12.‎2023

Коли керівник т.з. "офісу президента" дає розпорядження голові виконавчої влади країни, то це питання зовсім не до  ОПУ, яке не є органом влади і не належить до державних структур України - це питання до прем'єр-міністра, який є посадовою особою конституційних органів влади. Законодавство України передбачає, що всі посадові особи держави діють відповідним чином і в межах повноважень передбачених законами і Конституцією України. (Стаття 19 Конституції.)

Дії системи влади Зеленського, яку демонструють його позаконституційні органи влади, вказують на кардинальні порушення цією владою основних конституційних і законодавчих принципів. Порушення діями влади Зеленського основних конституційних вимог і принципів  державного управління вказує на перетворення її в систему авторитарного і антиконституційного правління, що проводить пряму узурпацію влади в формах і методах не передбачених Конституцією  і дає право громадянам України ставити питання про відновлення конституційних норм і положень функціонування влади. 



‎23.‎12.‎2023

23 грудня 2023 року ввійде в історію України, як день, що чітко відділяє її демократичне минуле і її авторитарно-тоталітарне майбутнє.  

Саме в цей день конституційну владу народу, закріплену  ст. 5 Конституції України "Україна є республікою. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. ",  з рук воюючого народу, тихо перехопила банда корумпованих політиканів, заблокувавши наступні конституційні вибори президента України. 

Президент, який повинен бути гарантом додержання Конституції,         "Стаття 102. Президент України є главою держави і виступає від її імені.Президент  України  є  гарантом  державного  суверенітету,  територіальної  цілісності України, додержання Конституції України,        прав і свобод людини і громадянина"  готує платформу для узурпації влади, використовуючи підконтрольну йому Верховну Раду і сформований ним корупційний державний апарат. 

Український народ став заручником купки шахраїв, які відверто штовхають його до політичної і військової поразки і знищення всього, що складає суть незалежної демократичної держави.  


Будь-які  заяви, щодо виборів президента України  2024 року не мають ніякого значення. 

Значення мають дії, які починають, або унеможливлюють цей процес.  

Конституція України.
Стаття 85. До повноважень Верховної Ради України належить:
7) призначення виборів Президента України у строки, передбачені цією Конституцією;
Стаття 103. Президент України обирається громадянами України на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п'ять років.
Чергові вибори Президента України проводяться в останню неділю березня п’ятого року  повноважень  Президента  України.


Ключовою датою є  ‎23.‎12.‎2023 - 100 днів до закінчення обумовленого Конституцією президентського терміну  і термін конституційної необхідності прийняття Верховною Радою рішення про проведення чергових виборів президента. 

Виборчий кодекс України 
Стаття 78. Строки призначення та проведення виборів
1. Чергові вибори Президента України відбуваються в останню неділю березня п’ятого року повноважень Президента України.
2. Верховна Рада України призначає чергові вибори Президента України       не пізніш як за сто днів до дня виборів. Верховна Рада України забезпечує опублікування рішення про призначення чергових виборів Президента України у засобах масової інформації.

Керівництво Верховної Ради і пропрезидентська більшість в парламенті свідомо проігнорувала розгляд питання з метою припинення дій Законом і Конституцією обумовлених гарантій народного волевиявлення.

Відсутність розгляду питання про президентські вибори 2024 є актом антиконституційного перевороту. 

Причетні  особи

Президент Зеленський 
невиконання конституційних обов'язків (ст. 102 Конституції України)

Голова ВР Стефанчук  
невиконання посадових  обов'язків (ст. 78 Регламенту роботи Верховної Ради)

Верховна Рада України 
невиконання обумовлених Конституцією України процедур реалізації конституційного права громадян на свободу вибору. (ст. 78 Виборчого Кодексу України)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ми звертаємось до демократичної меншості в парламенті. Чому, ви, аплодуючи і  пишаючись нашими воїнами в окопах , так ганебно мовчите у них за спинами ? 

Чому, про злочини і корумпованість режиму говорять журналісти, блогери, прості люди, а не ви в стінах парламенту ? 

Чому ви до сих пір слугуєте ширмою авторитарному, корупційному режиму клептоманів і зрадників ?

3 комментария:

Анонимный комментирует...

Чому 100 днів не відраховуєте від моменту інавгурації Зеленського або від другого туру виборів?

Тиберий Сорат комментирует...

Усі терміни відраховуються виключно від конституційної дати виборів і виключно конституційного терміну перебування при владі. Все решта - репрезентатив.

Анонимный комментирует...

справа в тому, що дату виборів повинні були озвучити і головне, передбачити в державному бюджеті витрати на вибори!